åh

Gammal text, ungefär två år sedan den skrevs. Alla känslor som kommer tillbaka när man hittar gammalt kärlekstjafs.

jag sitter bredvid vill komma närmare men får inte jag lever farligt
jag är grön gul blå och lila
och beiget grön på huden och rött brun i håret
på sommaren kommer fräknar och orangea håret fram
på sommaren kommer levande nora
hösten vintern våren är dvala
hösten vintern våren lever inte jag
förutom de undantag då jag är med dig och lever farligt och kommer närmare och närmare varje dag
och vi röker och skrattar och beter oss som barn
och jag kan komma ut ur mitt rödbrungrönbeigea skal
och vara orange och fräknig och solkysst och lycklig de undantag då jag är med dig
är allt jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0