tvisten

tror du det är möjligt att vara rädd för sitt eget liv
tror du att man vet när tiden är ute
tror du att man kan se igenom sina egna lögner
eller tror du man bygger sin verklighet från dom
tror du man kan förlora allt man har
eller tror du man alltid har sig själv
tror du att du förstår hur det känns att förlora sig själv
eller tror du att du redan förlorat dig
tror du det går att le bort smärta
tror du det är möjligt att lura sig själv att man lever
tror du det är möjligt att glömma
tror du det går att leva när man vet att det är slut
tror du man kan vara rädd för sig själv 
tror du man kan hitta sanningen
tror du sanningen är att vi inte betyder något?

jag är min egen rädsla
jag är min egen fiende
jag är min egen mördare
jag är min egen död
jag har min egna sanning
jag har min egna lögn
jag har min egna verklighet
jag har mina egna bortförklaringar
jag har mina egna anledningar
jag har mina egna rädlsor
jag har mina egna ärr

jag har redan sett sanningen
jag har redan sett lyckan
jag har redan sett kärleken
jag har redan sett världen
jag har redan sett smärta
jag har redan sett död
jag har redan sett snö
jag har redan sett regn
jag har redan sett solen
jag har redan sett löven
jag har redan sett gräset
jag har redan sett blommorna
jag har redan sett världens transformeras
jag har redan sett evolutionens gång

tror du man kan känna på sig när man inte har någor kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0