DEvotchKA

vänd det ut och in och hur du vill
det kommer aldrig passa kommer aldrig fyllas
du kommer aldrig ut bara att passa in
andas ut andas in andas ut andas in
tills andningen inte längre räcker till
hoppa upp upp iväg fly fall crash n burn
det slutar här det slutar alltid här
finns inget annat slut det slutar här
det är inte värt att stå upp upp upp
du går bara ner ner ner upp upp
alltid ner vi vet att det slutar här
ingen ide att komma ut bara att passa in
slå dig ner här så pratar vi och andas
in ut in ut in ut in ut in ut in ut in ut
tills andningen inte räcker till
då lägger vi oss och sluter varandra i våra skinn
kryp in hos mig jag kryper in hos dig
det slutar här det slutar alltid här
vi alla veta att det alltid slutar precis här
vänd det ut och in och hur du vill
det kommer aldrig passa kommer aldrig fyllas
du kommer aldrig ut bara att passa in
andas ut andas in andas ut andas in
tills andningen inte längre räcker till
hoppa upp upp iväg fly fall crash n burn
det slutar här det slutar alltid här
finns inget annat slut det slutar här
det är inte värt att stå upp upp upp
du går bara ner ner ner upp upp
alltid ner vi vet att det slutar här
ingen ide att komma ut bara att passa in
slå dig ner här så pratar vi och andas
in ut in ut in ut in ut in ut in ut in ut
tills andningen inte räcker till
då lägger vi oss och sluter varandra i våra skinn
kryp in hos mig jag kryper in hos dig
det slutar här det slutar alltid här
vi alla veta att det alltid slutar precis här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0