sickly child

Jag är ett sjukligt barn. 
Men imorgon ska jag vara badass och gå till skolan ändå. Har ju kommit på vad jag ska äta varje dag för att pengarna ska räcka. En toast till lunch - 12 kr, Aloe-Vera vatten som jag dricker SPARSAMT - 25 kr, ett russinpaket - 6 kr. Ibland får jag ta med mig 10 kr extra så jag får kaffe också, men på detta vis har jag all covered, förutom subway-torsdag då jag självklart äter på subway och har 10 kr kvar till kaffe efter maten. Awesome.

Nu ska jag duscha. Kan med glädje berätta att jag ska börja gymma igen! Och inte äta så mycket godis! Score! Och städa. Score! Och söka nya jobb. Score! Och spara ihop till ett nytt xbox. Score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0