¤ 26 September - "I heard she broke your heart again"

Hej, vill ni glida in i insomnian med mig?
Jag kan verkligen inte sova, suger på nattetandställningen så det gör ont i kinderna & kroppen skakar, så utmattad är jag. Usch & fy, måste ta och skärpa mig!
Längtar tills imorgon, då blir det havregrynsgrötsfrukost, finns det bättre? Tänkte väl inte det!
Åh, alla måste lyssna på Metronomy! Annars blir jag besviken på er, dom är PERFEKT insomnia-musik.

Vad gör ni när ni inte kan sova? Funderar på att rita eller välja ut kläder tills imorgon, eller båda två!

Hs & Ks!

Ps, gillar ni designen? Lite ruffigt & överhipster? Ds



Försöker vara söt till folket..


& så en godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0