¤ 26 September - "Android är bättre"

Hejsan hoppsan!
Här sitter jag & tänker på det bästa köp jag någonsin gjort, kaffebryggaren. Nu står den där ute i köket och väntar på morgondagens frukostkaffe!
Imorgon blir det också till att köpa hårfärg! Eftersom sommaren dödar mitt hår med färglös blekhet, ska jag färga det mörkmörkrött, som blod nästan. Vad brutalt det låter hihi.
Men jag har ett litet problem. Mörkbrunt hår med ljusare toppar är skitsnyggt och ibland så känner jag att fan, det är så jag ska ha håret! Åh, nä, nu ska jag sova på saken.
Fina kaffebryggis. Bilden är tagen med Retro Camera, bästa kamera-appen för Xperia.

Här får ni en härlig lista över mina appar som jag inte kan leva utan (inte spel)
1 - Facebook (Såklart)
2 - Opera Mini Webbläsare (Mycket bättre än den sketna förinstallerade grejen)
3 - Retro Camera (Gör så att mobilbilderna blir fina, vem gillar inte det?)
4 - Bloglovin' (Måste ju ha den)
5 - Noom (Inte för att gå ner i vikt utan för att behålla vikten där den är & leva nyttigt)
6 - TubeMate (Underbar när man är i akut behov av en låt)
7 - Handcent SMS (Finaste sms-appen)
8 - STHLM Traveling (Felstavat namn men bäst reseplanerare)
9 - Places (Mitt lokalsinne är inte bäst)
10 - Advanced Task Manager (Sparar på batteriet så extremt bra, enkelt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0