Wanna see what the sky looks like from your view, o-oh.

Tänkte börja med att säga HEJ FÖRLÅT FÖR SEG UPPDATERING!
Jag har haft stenhårt plugg, vi har nämnligen fotat analogt! Det är typ det roligaste som finns och gav mig en sån galen vilja att rota fram pappsens gamla analoga och damma av den och gå ut och knäppa en massa pix! Ni får se bilderna snart, måste fixa dom bara. Har ingen scanner och dessutom hann jag inte ta ut dom separat från kartan ååh. Men fotade kartan med systemen så ni får iallafall en hint av hur dom ser ut!
Och förresten hörni, har ni hört det finfina bandet Niki & The Dove? Dom är underbart underbara. Såg dom på Emmaboda i sommras, hade ju lyssnat på dom ett tag innan men det va på Emmaboda som jag verkligen förstod precis hur underbara dom var! Säger bara, The Fox och Mother Protect! Bästa låtarna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0