Té & födelsedagsångest

Stackars lilla sjuka jag. 
Idag firar mina vänner och min pojke födelsedagen av min bästis, och jag är sjuk och kan inte komma. Jag får nästan ångest, jag har inte ens kunnat ge min bästis sin present. Åååh dumma sjukis. 
Nä, nu ska jag dricka mumsigt té från Le Palais Des Thés, en teaffär i Frankrike som min käre fader köpte mängder av i Paris. Tyvärr skeppar dom inget te till Sverige men om ni skulle vara i Paris eller Oslo och är teälskare som jag, köp försjutton! Annars kan jag ju säga att i Hötorgshallenså finns det en téaffär som säljer jättegott grönt Oolong té, köpköpköp!
Nu ska jag kolla klart på Weird or What? och sen ta en dusch
Pussar och kramar!
Mumsté och knasig tröja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syster! I want my clothes back :(

2012-01-19 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0