¤ 10 Oktober - Åh hosthost

Hej söta blogg, förlåt för min segighet.
Jag har vart sjuk som få och har därför inte bloggat på ett rätt långt tag nu, hoppas det inte var för jobbigt för er. Jag har klippt och färgat mitt hår, kul att veta kanske?
Jag ska idag kolla på två chick flicks, faktiskt en del av mitt svenska projekt! Vi kollar på genrer som finns i både bok- och filmvärlden. Kan skriva lite sen om hur dom var.
På fredag ska jag fara iväg till Gotland för att fotografera, åh längtar som tusan. Fotoprojekt i skolan liksom, "Min Plats". Vi ska alltså fota en plats som är väldigt speciell för oss, och det är Gotland för mig. Jag lägger upp bilderna i en liten fotoserie här på bloggen när jag är klar!
C U LATERZ

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fin nora! Vi borde ses snarast.

2011-10-19 @ 01:15:54
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0