Safffrrran

Oh nu är jag så mätt. Pappa gjorde supermumsig saffranspasta, nu känner jag mig som världens tjockaste. Pappa skämtade till det efter maten och sa, "Okej, tar vi alla en extra timme på gymmet nu eller? Ingredienserna är liksom kaloriebomb x 3 blandat med kaloriesås gjord av kaloriesmet." Tack käre pappa, nu känner jag mig inte alls som en tjockis. Jaja, imorgon pumpar jag fett på gymmet och det skulle inte förvåna mig om jag spyr snart för jag tror inte jag ätit sådär mycket på länge. Men, det är dock det godaste som finns. Ber pappa om receptet sen och delar med mig till er, sötnosar, så kan ni också njuta. Guilty pleasure, men det får ni faktiskt unna er, sjukt gott! 
Nu ska jag städa lite, lyssna på musik och sen checka Star Wars med en kopp söderte. PEPPAR. ♥
Här får ni en låt och galna gifs. Pusspusspusspuss!
Local Natives - Wide Eyes

eppiii
hedgehock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0