Fotoblogg & hoofstore

Hej på er!
Igår glömde jag helt att blogga, förlåt. Tänkte ju berätta lite om mitt nya minisamarbete med hoofstore! Om ni bloggläsare är duktiga och går in på deras fantastiska sida lite och utnyttjar de rabattkoder jag kommer få, så kommer det antagligen bli en massa roliga tävlingar där jag lottar ut priser från hoofstore till den som vinner. Låter awesome, eller hur? Så var duktiga små pojkar och flickor nu och gå in på hoofstore!
Sen tänkte jag säga att jag införskaffat mig en fotoblogg, som kommer vara en annan än den här. Där kommer jag enbart lägga upp fotoarbeten och sånna grejer. Ni kommer såklart också få foton här, men det kommer bli mer casual eller vad man ska säga. Mina fina foton kommer ligga där. Klicka här så får ni se!
Ni måste ju älska hoofstore, dom har ugglor! Så jag hoppas ni går in och kikar runt lite! Bannern finns på sidan där. PUSS!
Örhängen - Retro Ugglor - EA0153


Örhängen - Små Ugglor - EA0154


Örhängen - Ugglor På Gren - EA0152


Halsband - Buddha - NE0030


Halsband - Peace - NE0078


Halsband - Rosary Stenkors - NE0147a Halsband - Stol - NE0109


Halsband - Uggla m Blomma - NE0108



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0