Lista

Snor en såndär lista från Jenny.
ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? Det har väl varit såsom alla år, förutom en stor flytt, börjat skolan och äter mer än vanligt.
Bättre än förra året? Vet faktiskt inte.
Har du träffat några nya vänner? Ja, visst har jag det.
Har du flyttat under år 2011? Yes.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja.
Har du kysst en främling? Har jag säkerligen.. Jag menar, ingenting som skulle förvåna mig.
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Hur brukar den vara?
Har du varit kär? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja-a.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -
Har du haft sex någon gång under året? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.
SORG & HÄMND
Har någon i din närhet begått självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Ingen aning.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Näää.
Har du varit i slagsmål? Neeeee.
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja, standard.
Har du skämt ut dig? Skulle jag?
Har du ljugit för en vän? Vem har inte?
Har du varit ute en hel natt? Ja.
Har du blivit tagen av polisen? Neh.
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Vammarskolan.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ingen vågar, är waaaaaay för tuff. Eller?
Hatar du någon i din skola? Jag avskyr vissa bara.
Har du gjort något framsteg? Ja!
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej.
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Nej.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Antagligeeeeeen.
Har du ljugit för en bästa vän? Nää, inte en bästa.
Har du många killkompisar? Nja.
ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? Sorgligt, jobbigt, mördande, förkrossande, tröttsamt. Men nu, mot året slut, känns det plötsligt bättre av nån anledning.
Bättre än förra året? Gud nej.
Har du träffat några nya vänner? Jo då. En som var lite speciellt finare än alla andra.
Har du flyttat under år 2011? Nja, inte riktigt.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Japp.
Har du kysst en främling? Nej, jag kysser inte, jag slår.
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Ovärd.
Har du varit kär? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, men jag menade det inte.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, men jag tror inte han menade det.
Har du haft sex någon gång under året? Jo.
Har du haft ett hemligt förhållande? Det beror på vad man klassar som hemligt och vad man klassar som förhållande.
SORG & HÄMND
Har någon i din närhet begått självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? .
Har du varit i slagsmål? Typ.
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Ja och nej.
Har du skämt ut dig? Självfallet, det är mig vi snackar om.
Har du ljugit för en vän? Motvilligt.
Har du varit ute en hel natt? Likt överstående.
Har du blivit tagen av polisen? Min kusin är polis, han kramade mig, så ungefär.
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Mediagymnasiet.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Definiera elak.
Hatar du någon i din skola? Nej.
Har du gjort något framsteg? Njae,
Har du haft alla rätt på ett prov? Har jag någonsin?
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Ja.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Inte vad jag vet.
Har du ljugit för en bästa vän? Motvilligt.
Har du många killkompisar? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0