En uppdatering ifrån en lång tid av tystnad

Jag grät och sen log jag och nu kan jag inte sluta le och tack kära du för att du kom som den första solstrålen en sömnlös natt och värmde mig som den första plusgraden efter en iskallvinter.

Hej alla fina.
Är tvingad att uppdatera av en viss Jenny, som jag fick träffa idag efter en så lång tid. Har saknat henne mest.
Under den här tiden jag vart borta har jag fallit som en skjuten lerduva. Jag är nu mera ensam. Jag har fått en flaska i huvet, precis som den där bögpojken som alla snackar om. Jag har gråtit som ett barn och skrattat som en fjortis. Jag har varit berusad och fått två bebisar, vid namn Fåffan & Feffan. Dom är två analoga Nikonkameror, en Nikon F och en Nikon F2. Om ni har missat det har det också varit julafton, en väldigt fin julafton för mig faktiskt.
Nu sitter jag på mitt rum och saknar Emil och funderar på att byta lakan, men tanken att ta mig en promenad i mörkret är mer attraherande. Hursom, här kommer fina bilder på finaste Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0