En fin spellista för en lagom morgon.

- something to put me in that peace of mind -
- I guess that I scared you away -
- och när paniken bryter ut ler du och viskar till mig "du är värd att dö för" -
- takes her by the hand and smiles, you are mine tonight -
- jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du -
- we drew lines upon it so our thoughts could meet -
- falling deeper by the hour -
- I've been looking so hard for someone who could love me like Will loves Grace -
- and my eyes are bursting hearts in a blood-stained sky -

Fina quotes från de fina låtarna. Klicka på bilden för att komma till spellistan (om du har spotify)
Snart ska fina Jenny komma hit. Nu ska jag dricka kaffe och sjunka i dessa fina låtar igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0